MWPR - Rzeszów Polsko

20.02.2011 23:38

Ve čtvrtek večer, panička zase začala balit a chystat věci na cestu. Takže

někam jedeme na výstavu. Sice odešla do práce, ale hned odpoledne jsme

vyrazili. Jeli jsme dlouho, polské cesty jsou pěkně opravené, ale každýc

sto metrůje přechod, semafor nebo kruhový objezd.Jelikož mám na cestování

bezpečnostní pásy, tak jsem seděl a celou cestu sledoval okolí. Cesta ubíhala

pomalu,do hotelu jsme přijeli až za tmy.Tam už bylo několik psů,kteří přijeli

taky na výstavu. Ráno jsme vyjeli dříve,ale stejně,byla tam fronta aut,přes

půl města.

Výstaviště bylo velké. Výstavní hala měla několik poschodí. Špicové byli

posuzování ve druhém patře,ale na rozdíl od naších výstav,až ke konci

skupiny.Už jsem se nemohl dočkat, na řadu jsem přišel až někdy kolem

druhé hodiny.

Posuzovala nás paní Barbara Larska. Moc jsem se ji líbil. Domů jsme jeli

až po finále, ale to už jsem se nepředvedl pěkně a tak nám utekla první

možnost dostat se–jak se říká na bednu.Paní rozhodčí se dlouho rozmýšlela

a několikrát se k nám vrátila, ale já jsem už toho měl plné zuby a vrtěl

jsem se.

Panička byla přesto moc-moc-moc spokojena za výsledky co jsem dostal.

 

Umístění:

CWC - CACIB - ZwR - BOB   p.Barbara Larska PL